****Aliantele D A C I A va prezinta toate serverele care pornesc pentru inscriere atat pe serverele .com cat si pentru serverele .ro!***Momentan nu sunt servere in stagiul de inscriere!*****Site-ul este dedicat in exclusivitate jucatorilor de TRAVIAN care fac parte din aliantele DACIA ****
****Aliantele D A C I A va prezinta toate serverele care pornesc pentru inscriere atat pe serverele .com cat si pentru serverele .ro!***Momentan nu sunt servere in stagiul de inscriere!*****Site-ul este dedicat in exclusivitate jucatorilor de TRAVIAN care fac parte din aliantele DACIA **** Ghid de dezvoltare - Forum
  Joi, 2024-04-25, 2:32 PM



ஜ۩ D A C I A ۩ஜ

Principală


Logare
Aliantele D A C I A Bine aţi venit Vizitator | RSS


 
[ Mesaje noi · Membrii · Regulamentul forumului · Căutare · RSS ]
  • Pagina 1 din 1
  • 1
Forum » Zona Romaniei » Zona incepatorilor » Ghid de dezvoltare
Ghid de dezvoltare
alexeugeniuData: Duminică, 2011-10-30, 10:56 PM | Mesaj # 1
Sergent
Grup: Administratori
Mesaje: 37
Reputaţie: 0
Status: Offline
1.Strategie economica(resurse)

a. Sate normale

Acesta este stilul meu, cititi cu atentie.
Trebuie sa ai raportul productiei de resurse lemn-lut-fier-hrana 10-12-8-6, adica : daca aveti patru mine de lvl 8 la lut, trebuie sa aveti trei mine de lvl 8 si una de sapte la lemn, la fier trebuie sa aveti doua mine de lvl 8 si doua de lvl 7. Dupa ce ati ajuns la raportul asta cu minele, veti duce o mina de lvl 8 de lut la lvl 9, dupa aceea veti duce una de lvl 8 de lemn la lvl 9, la fel veti face si cu fierul una de lvl 8 o veti duce la lvl9. Dupa aceea veti face una de lut de lvl 10, adica cea care ati dus-o la lvl 9, la lemn la fel si la fier la fel. Dupa care veti putea face si resurse si fabrici, faci o mina faci o fabrica in paralel (sau faceti un camp la 10 apoi fabrica aferenta acelui tip de resursa ).Pentru crop este rentabil sa se faca 2-3 level-uri (nivele) la moara abia dupa ce produceti mai mult de 350 hrana/h.

b. Cropper de 9

Pentru cropperele de 9 se dezvolta resursele la fel ca pentru un sat normal cu diferenta ca in momentul in care produceti mult crop si ajungeti sa aveti un granar la lvl 20 se pot da trade-uri cu NPC-ul pentru transformarea cropului in resurse(STRICT PENTRU CEI CARE UTILIZEAZA GOLD)

c. Cropper de 15

In cropperele de 15 se dezvolta in principal doar lanurile de grau hambarul si granarul la inceput pentru a putea da cat mai repede trade-uri cu NPC-ul . Aici moara este bine sa o faceti dupa ce produceti cel putin 500 crop/h . Campurile de resurse se pot dezvolta mai tarziu adica dupa ce ati ajuns la lvl 10 cu toate lanurile de grau daca nu aveti capitala pe el)si aveti moara si brutarie sau chiar deloc daca aveti capitala pe cropper-ul de 15 deoarece este mai rentabil sa investiti in continuare in lanuri . In cropperele de 15 NU se construiesc fabrici. Aici nu se scoate armata decat dupa ce ati ridicat cazarma la lvl 15 minim si aveti cel putin 10 upgrade-uri la fierarie sau la armurerie (in functie de ce tip de trupa doriti sa scoateti aici...ofensiva sau defensiva) pentru tipul de trupa respectiva. (Pentru dezvoltarea) In general pe un crop de 15 nu se scoate armata decat dupa ce satul este bine dezvoltat deoarece armata va consuma crop-ul din care dati trade-uri cu NPC-ul .

2. Tipurile de sate pe care trebuie sa le aveti

- pentru cei care joaca cu gold:

Satul 2 trebuie sa fie normal sau cel mult cropper de 9. Cei ce joaca cu gold vor face capitala strict pe cropper de 15 sau de 9(indicat este de 15). Daca aveti in apropiere ambele tipuri de cropper trebuie sa va ganditi bine pe care din ele sa faceti capitala(in functie de oazele din jur). Adica decat un cropper de 15 fara oaze de crop mai bine capitala pe unul de 9 cu 3 oaze de 25% crop . Capitala pe un cropper de 15 nu renteaza decat daca aduni cel putin 50% in plus la crop din oaze. Daca faceti capitala pe cropper de 9 puteti sa il luati ca sat 2 sau 3. Daca faceti pe cropper de 15 OBLIGATORIU abia dupa ce aveti deja doua sate normale(altfel nu veti avea destule resurse sa il dezvoltati). De orice tip ar fi satul 2 aceste nu se face decat dupa ce aveti productia in primul sat de minim 550/h la toate resursele si 300/h la crop.

-pentru cei care joaca fara gold:

Nu faceti sat pe cropper de 9 decat dupa 2 sate normale sau pe cropper de 15 decat dupa 3 sate normale. Alegerea cropper-ului se face la fel ca pt cei ce joaca cu gold in functie de oazele din jur . Pentru sat 2 la fel.....trebuie sa aveti aceeasi productie ca mai sus in sat 1 pentru a-l putea face.
Inca ceva foarte important. Un jucator fara gold trebuie neaparat sa isi faca sate pe un anumit tip de productie.
De ex : Cautam o parcela sa fondam un sat nou de lemn, trebuie sa ne uitam neaparat daca vedem oaze de lemn de pe ea sau... facem in felul urmator, cautam oaza de lemn, centram harta pe ea, si luam toate patratele la control pana gasim un sat de lemn, adica raport 5-3-4-6 si acolo trimitem colonistii, la fel se face si pentru lut si pentru fier.
 
alexeugeniuData: Duminică, 2011-10-30, 10:56 PM | Mesaj # 2
Sergent
Grup: Administratori
Mesaje: 37
Reputaţie: 0
Status: Offline
3. Stilul de joc

a. Ofensiv

Cei ce vor sa fie jucatori ofensivi este indicat sa faca capitala pe cropper de 9 (cei fara gold) si pe cropper de 15 (cei cu gold) dupa cum se poate citi si mai sus. Tin sa precizez ca acesta este un plan de dezvoltare pe termen lung......deoarece tot jocul este pe termen lung. De aceea cei ofensivi vor avea putin de indurat pana dezvolta capitala pe un cropper pentru a putea scoate ofensiva. O sa incerc sa va explic de ce trebuie facut asa si nu altfel. Daca lasati capitala pe un sat normal la un moment dat costurile pentru a upgrada lanurile de grau vor fi asa de mari incat nu veti avea loc in sat sa faceti destule hambare si granare pentru a putea strange resursele necesare unui upgrade la un lan de grau. Ca atare veti ajunge mult pe minus cu crop-ul si cresterea ofensivei va fi extrem de ingreunata sau chiar imposibila. In timp ce restul care au facut capitale pe cropppere nu vor avea probleme de genul acesta. Pe langa asta nu uitati ca la un moment dat se vor strange armate defensive asa de mari incat fara o ofensiva absolut iesita din comun(ce nu se poate realiza decat pe un cropper) nu veti mai putea face pagube semnificative nici unui dusman cu adevarat periculos. Deoarece veti avea ofensiva mare indicat ar fi ca in capitala sa faceti palat si sa nu fondati nici un sat de acolo ca sa puteti face 3 senatori si sa folosim armata in scopuri cat mai utile(de ce sa distrugem satele dusmane cand putem sa le luam noi ?). De aceea din nou veti avea de suferit putin pt ca va trebui sa faceti doua sate dintr-unul deci sa ridicati vila la lvl 20. Se poate fonda si sat, se poate face si vila in loc de palat, pe care o darami dupa ce ai ajuns „mare” si dupa aceea iti cuceresti propriul sat fondat din alt sat, in acest fel ti se elibereaza un slot pentru capitala, revii la ea, faci palatul lvl 20 si scoti linistit 3 senatorii.
De stiu... cand cuceresti un sat se pierd: zidul,armata antrenata in acel sat, toate upgrade-urile de la fierarie si armurerie din el cat si research-urile de la academie. Deci inainte sa faceti upgrade-urile senatorizati satul winking

b. Defensiv

Cei carora li se potriveste mai bine stilul de joc defensiv pot face si ei capitale pe croppere de 9 sau de 15 dar ar fi indicat sa faca un sacrificiu si sa le cedeze vecinilor aliati ofensivi din zona daca sunt prea putine sau nu ajung la toti. Acelasi lucru este valabil pentru cei ofensivi daca exista croppere de 9 sau de 15 in zona fara destule oaze....deci nepotrivite pentru o capitala ofensiva sa le lase vecinilor defensivi care sunt dispusi sa faca deffence pe capitala
 
alexeugeniuData: Duminică, 2011-10-30, 10:56 PM | Mesaj # 3
Sergent
Grup: Administratori
Mesaje: 37
Reputaţie: 0
Status: Offline
4.Tipurile de armata

Fiecare sat defensiv trebuie sa aiba armata specializata pe dinafara de capitala. Deci pe satele normale(adica ce nu sunt capitala) se va face doar un singur tip de trupa defensiva. Acest lucru va fi in beneficiul dezvoltarii voastre deoarece nu veti cheltui resurse decat pentru research-ul trupei respective si pentru upgrade-urile la armurerie pentru un singur tip de trupa. Trebuie sa va hotarati de la inceput de cand va fondati satul ce fel de trupa faceti acolo. Bineinteles ca va fi nevoie de doua tipuri de trupe: defensive pentru infanterie si defensive pentru cavalerie. Deoarece in mod normal armatele ofensive sunt formate aproximativ din de doua ori mai multa infanterie decat cavalerie ar trebui la fiecare doua sate cu defensiva pentru infanterie sa aveti unul pentru cavalerie. Cei cu capitale defensive vor face pe capitale ambele tipuri de trupe(pe rand dezvoltate nu deodata) in acelasi raport : de doua ori mai mult defensiva anti-infanterie decat anti-cavalerie.

Satele ofensive(foarte indicat daca nu chiar obligatoriu DOAR capitalele) vor avea dupa cum am spus in paragraful de mai sus armata ofensiva in raportul 2(infanterie): 1(cavalerie) la barbari. La romani as juca cu un raport de 5:1, de ce ? Atunci incep sa faca treaba buna imperieni winking. La daci merge 3-4:1, de ce ? Sunt medii. Catapultele si berbecii se scot doar pe capitala (sau pe un sat specializat pentru ele dar asta la un moment foarte inaintat al jocului).
Cand se ajunge la un numar indestulator de sate (4-5 sau mai mult) este indicat pentru cei ofensivi(cu predilectie barbarii) sa faca un sat special pentru spioni ca sa nu consume crop-ul din capitala dedicata ofensivei pentru ei deoarece spionii nu au nici o legatura cu ofensiva si oricum sunt trimisi separat de ea. Deoarece la un moment dat satele va vor fi pline pana la refuz de trupe ar fi bine sa tineti unul sau chiar mai multe sate pentru crop fara trupe in ele. Deci fiti atenti si la satele normale unde vi le faceti si alegeti-le pe cele care au in jur oaze cu 50% crop, cu 25% crop sau duble cu 25%crop si 25% o resursa si renuntati la oazele simple de lemn argila sau fier in favoarea celor cu crop pentru ca veti avea nevoie de el si va veni si momentul in care nu veti mai gasi crop aproape deloc la targ.

La un (moment dat) stadiu al jocului mai faceti inca un sat pregatit sa scoateti offence, in caz ca se pierde ofensiva din capitala treceti la stilul de mai jos.

Se mai poate juca si in alt stil... faceti capitala doar pt a intretine trupe de pe un secundar, asta insemnand :
- Se scot trupe de offence din acel sat
- Acel sat este pregatit doar pentru a scoate offence, in el se fac : cazarma, cazarma extinsa, grajd, grajd extins, atelier, fieraria(care o dai jos dupa ce ai terminat cu upgrade-urile), vreo 3-4 hambare,vila/palat pentru a scoate 3 chiefi(nu trebuie sa faci doar palat pe capitala...
 
Forum » Zona Romaniei » Zona incepatorilor » Ghid de dezvoltare
  • Pagina 1 din 1
  • 1
Căutare:

Copyright alianteledacia © 2024